برپایی دهمین نشست تخصصی «حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبری»  در شیراز
کد خبر: 4170851
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

برپایی دهمین نشست تخصصی «حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبری»  در شیراز

دهمین نشست تخصصی «حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)» در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

دهمین نشست تخصصی «حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبری»، حرم شاهچراغبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، محور دهمین نشست تخصصی «حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)» به میزبانی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، حادثه تروریستی این حرم مطهر انتخاب شده است.

نشست مذکور در تاریخ 5 مهرماه جاری در دو نوبت صبح و بعدازظهر در سالن شهید آیت‌الله دستغیب حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و با همکاری سازمان جوانان حقوق بشر آمریکایی برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت علمی، آموزشی و پژوهشی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در این رابطه گفت: این نشست تخصصی، با حضور و سخنرانی اندیشمندان، پژوهشگران و مسئولان اجرایی و قضائی استانی و کشوری برگزار می‌شود.

مهدی محسنی در توضیح محورهای همایش گفت: محورهای اصلی این همایش، «زنان و کودکان، قربانیان اصلی تروریسم تکفیری»، «تروریسم اعتقادی، از اهانت به قرآن کریم تا جنایت در حرم مطهر»، «سیاست آمریکایی در ایجاد و حمایت از گروه‌های تروریستی»، «نقش افراط‌گرایی در دین‌هراسی، تعقیب و مجازات سردسته‌های تروریسم تکفیری»، «بررسی چیستی و چرایی زمینه‌های حمله تروریسم تکفیری به حرم مطهر شاهچراغ(ع)» و «بررسی راهکارهای حذف و کاهش عوامل و زمینه‌های تداوم تروریسم تکفیری علیه حرم مطهر شاهچراغ(ع)» است.

وی در پایان یادآور شد: پنل‌های تخصصی این نشست از یک روز قبل از همایش با حضور صاحبنظران و اندیشمندان در حرم مطهر برگزار می‌شوند.

انتهای پیام
captcha